Of het uniek is weet ik niet, maar afgelopen zaterdag wonnen alle eerste teams van elke leeftijdsklasse hun wedstrijd. En wat nog veel opvallender was: bijna alle wedstrijden waren uitwedstrijden. Dan is een overwinning natuurlijk extra mooi.

Laten we beginnen met de F1. De allerjongsten speelden thuis een uitstekende wedstrijd en wisten zelfs 12 keer te scoren in de met 12-4 gewonnen wedstrijd tegen Velocitas F2

De E1 speelden een uitwedstrijd in Moordrecht tegen De IJsselvogels E1 en onze E1 won overtuigend met 7-11.

Ook de D1 speelden een uitwedstrijd, maar wel wat dichterbij, namelijk tegen Reflex D2 in Rijswijk . Dunas D1 sleepte een 3-9 overwinning uit het vuur.

De C1 speelden ook dicht bij huis, uit tegen VEO C1 in Voorburg. Het werd een prachtige 4-14 overwinning.

Voor de B1 was het weer wat verder weg. Zij speelden tegen tempo B2 in Alphen aan de Rijn. Onze B1 was oppermachtig en won met 1-14

De A1 speelde uit tegen Fortuna A3 in Delft. Het was een zware klus, maar met een 8-9 overwinning keerde de A1 opgelucht huiswaarts.

En dan natuurlijk ons vlaggenschip: Dunas 1. Zij konden met al die prachtige uitslagen van de andere teams niet achterblijven. Het 1e ging naar Noordwijk om de strijd aan te gaan tegen Fluks 1. En met een uitslag van 15-19 behouden ze een goede kans op promotie en maakten ze een topdag voor Dunas compleet. Wat kunnen we trots zijn op onze club.

En hoe zit het met de andere teams?
Natuurlijk hebben niet alle teams gewonnen, maar iedereen heeft vast wel genoten van het lekkere weer en het was weer fijn om op het veld te zijn.

Dunas 2 verloor maar net van HKV, Dunas 4 won van Achilles, en ook Dunas 5 verloor helaas van HKV, de A2 verloor ook maar net van Excelsior en de B2 speelde gelijk tegen KVS. De B3 kwam 1 doelpunt tekort voor een gelijkspel tegen Olympia.

De C2 won van Valto met 8-5 en de C4 won met 1 doelpunt verschil van KVS. HKV scoorde helaas 1 doelpunt meer tegen de D2. De D3 won thuis van Dijkvogels. De E3 verloor met 6-4 van Achilles en onze E4 kwam tekort tegen DES. DES was ook te sterk voor onze F2 en de F3.

Op zondag speelden Dunas 4 en Dunas 5 thuis. Dunas 4 won met 10-8 van Achilles en Dunas 5 kwam helaas net te kort tegen HKV.

Alle teams veel plezier en succes gewenst bij de volgende speelronde.