Gelukkig voor de meesten was afgelopen zaterdag de laatste competitiewedstrijd, want het weer wordt er maar niet beter op. Veel natte, gladde ballen en verzopen koppies. Gelukkig wonnen er weer een hoop teams en werden er kampioenschappen gevierd.

"We are the champions" klonk zaterdag door de Dunas kantine, want ook de D3 kan in het rijtje van de Dunas kampioenen van dit veldseizoen aansluiten.
Hun feestje en die van de teams van vorige week werden gevierd met taart, medailles en een toespraak van Robert.

Bij de Dunas senioren ging het ook weer lekker, want zowel het 1e, als het 2e en 3e gingen er met de punten vandoor. Het 5e kon gelukkig 1 puntje meenemen naar het Stokroosveld.

Kampioensfeestje D3 na winst op Avanti

D1 sluit topseizoen af met een klinkende overwinning

Dunas A1 flikt het…… net niet

Dunas 2 still going strong