De laatste competitiewedstrijd is voor bijna iedereen gespeeld. Alleen Dunas C3 en Dunas 6 moeten nog een wedstrijd inhalen. Het was een frisse zaterdag, dus de lange mouwen werden al bij sommigen uit de kast getrokken. Voor sommige teams stond er afgelopen zaterdag veel op het spel. Zo konden een aantal teams kampioen worden.

Voor de E2 was GKV net een maatje te groot en verloren ze de wedstrijd van de kampioen.
De E1 was al kampioen en won ook overtuigend de laatste wedstrijd van Lynx E1.
Onze C2 was ook al kampioen en sloot het veldseizoen mooi af met een winst op Maassluis.
Bij de B2 was medekoploper Valto net te sterk, waardoor die er met het kampioenschap vandoor ging.
Helaas voor onze A2, zij verloren van Dijkvogels en medekoploper DES won, waardoor ze naast het kampioenschap grepen.
Dunas 6 heeft helaas net aan verloren van RWA, waardoor zij geen kans meer maken op het kampioenschap.
De toppers van Dunas 3 zijn wel kampioen geworden. Zij wonnen met 12-22 dik van concurrent TOP.
Het eerste van Dunas greep naast het kampioenschap door het verlies van NIO en dus promoveert de Rotterdamse ploeg.

Dunas kampioenen, van harte gefeliciteerd met jullie kampioenschap!

Een aantal wedstrijdverslagen hebben we weer mogen ontvangen:

Onze F1 pakt een punt tegen de koploper!

Dunas E2 vs. GKV E2 – Een leerzame ochtend

A1: messen, hoofden en domper(tje)

Dunas 3 kampioen na doelpuntenfestijn

Dunas 2 wint ook de laatste veldwedstrijd van 2024

Verbijstering bij Dunas na het missen van het kampioenschap

Bij deze wilt de redactie graag een aantal mensen bedanken voor het schrijven van één of meerdere wedstrijdverslagen afgelopen veldseizoen: Jelle, Sandor, Annemarie, Johan, Berenice, Gerben, Randy, Sven, Suzan, Joshi, Wim, Richard, Jamey, Andy en onze vaste schrijver Cees.
We hopen dat jullie ze weer willen schrijven komend zaalseizoen, eventueel afwisselend met andere ouders uit het team. Dan kunnen Dunas leden en liefhebbers van de wedstrijden die ze niet hebben kunnen zien op de hoogte blijven.

Ook een wedstrijdverslag van je team op de site van Dunas?
Mail deze dan op uiterlijk maandagavond naar de redactie (redactie@dunas-korfbal.nl).
Met een foto erbij is het nog leuker (check wel even of iedereen erop mag).